Autopublicant les nostres històries

L'aplicació Webtoon permet als autors publicar els seus còmics de manera gratuïta

“We steal time” o “Robem el temps” en català, és un còmic que actualment s’està publicant a Webtoon, una plataforma que permet a autors autopublicar les seves obres de manera gratuïta i que està disponible tant en ordinador com en telèfon mòbil. Els capítols es publiquen periòdicament, aproximadament un per mes, encara que de moment només està publicada la versió en anglès, ja que l’aplicació no és disponible en català.

És una història detectivesca, ambientada en el 1913, a França. El protagonista, un detectiu novell, accepta trobar un quadro desaparegut (o robat), viatjant a una gran mansió i interrogant a tots els seus habitants. 

Tant la trama com els dibuixos són fets per una alumna de FEDAC Sant Andreu, mentre que els colors els fa una altra persona. 

Per consultar aquest còmic, aneu a l’enllaç següent:

https://www.webtoons.com/en/challenge/we-steal-time/list?title_no=842036