El do de viure l’esport amb passió

La meva passió per l’esport m’ajuda a superar-me cada dia i a sentir-me bé amb mi mateix

“L’esport és esforç, passió i superació.”

Tothom té alguna qualitat o afició especial que el fa diferent dels altres. Hi ha persones que destaquen en la música, en el dibuix o en els estudis. En el meu cas, crec que el meu gran do és la meva passió per l’esport.

Des de petit, l’esport sempre ha format part de la meva vida. M’agrada entrenar, moure’m i passar temps fent activitat física. Quan practico esport em sento feliç, amb energia i més tranquil. A més, és una manera molt bona de divertir-me i passar temps amb els meus amics.

L’esport també m’ha ensenyat moltes coses importants. He après que, per millorar, cal esforçar-se i no rendir-se quan alguna cosa costa. També he après a treballar en equip, a respectar els companys i a donar el millor de mi mateix en cada entrenament o partit.

Una altra cosa que m’agrada de l’esport és que m’ajuda a desconnectar dels problemes i a sentir-me millor. Quan faig esport, puc oblidar-me de les preocupacions i concentrar-me només en el que estic fent.

Tot i que a vegades és cansat o difícil, crec que val la pena continuar esforçant-se. Cada dia puc aprendre alguna cosa nova i superar-me una mica més.

En conclusió, penso que el meu do és la meva afició per l’esport. És una part molt important de la meva vida i una activitat que em fa sentir bé, aprendre valors i gaudir cada dia.